Ideą projektu jest pokazywanie i promowanie najwyższej jakości produktów i usług dla rodziny, w szczególności dla dzieci, oraz promocja podmiotów dla których najwyższa jakość stanowi kluczową wartość w działalności biznesowej. Znak Jakości KidZone jest symbolem najwyższej jakości i wiarygodności, daje firmie szereg korzyści wizerunkowych i miejsce w elitarnym gronie liderów rynku.
Udział w projekcie wiąże się z możliwością uzyskania wyróżnienia (Znak Jakości KidZone- certyfikat) oraz ogólnopolską kampanią reklamową dla Laureata. Projekt wspierają czołowe media parentingowe, life-stylowe i opiniotwórcze, a promocja firm obejmuje takie elementy jak m.in. Internet, prasa, radio, telewizja oraz eventy rodzinne.
Znak Jakości KidZone to wskazówka dla wszystkich rodziców, gwarancja bezpieczeństwa i jakości wybieranych usług i produktów. Tym samym udział w projekcie to forma dotarcia do szerokiej grupy nowoczesnych rodziców o wysokiej sile nabywczej, poszukujących najwyższej jakości produktów i usług, niebanalnych rozwiązań.
Podsumowaniem każdej edycji projektu Znak Jakości KidZone jest Gala Finałowa-ekskluzywny biznes mixer z udziałem Laureatów, przedstawicieli największych firm w Polsce, gwiazd show-businessu oraz licznych mediów. Wydarzenie co roku organizowane jest w eleganckich wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, przyciągając tłumy gości, a każdej Gali towarzyszy bogata oprawa artystyczna oraz aspekt charytatywny.
Szczegółowe informacje na temat projektu, regulamin oraz dokumenty zgłoszeniowe dostępne są na stronie Organizatora